-Tanrı bizi sevdiği için yarattı- sonra birbirimizi işkenceler yaparak öldürmemizi seyretti. İntihar etmekse burdan kurtulmak için iyi bir plan ama Tanrı eğlencesinin bu kadar kısa sürmesini istemiyor. Niye Tanrı uğruna savaşmak varken tanrıyı hiçe sayıp intihar edelim ki bu tanrinin hoşuna gitmez tabii! Güzel seyirlik bir tiyatroyu onun izni olmadan birden bire sonlandiriyorum . İyi ki bu yüzden Tanrıyi hiç gormedim görseydim çoktan intihar ederdim.