Dünya çok garip bir yer. Bir tarafında insanlar öldürülüyor, bir tarafında birileri aşk acısı çekiyor, tatil planlıyor... Zamanında insanlık adına doğru adımlar atılsaydı, şimdi insanlıktan bahsedebilirdik. Ama benmerkeziyetcilik her yerde hakim, her kes kendi derdine düşkün.