Geçen bir yılı askerlikde geçirdim, neyse ki şans eseri yeni yıl günü evdeydim. Hastalık daha yaygın değildi, böyle bir şey beklenmiyordu da. Ama garip bir durgunluk vardı insanların yaşamında. Fırtına öncesi sessizlik gibi. Bu yılki yeni yıl da hiç iyi geçmedi zaten, yıllar geçdikce bayramlar daha az sevinçle kutlanıyor olsa da. İnsanlar zaten asosyalliğe doğru gidiyordu hastalık da üstüne gelince tam oldu. Şimdi sosyaller ama sosyal medyada) Şunu gözlemledim yaşam çeşitliliği artmış durumda, sosyal sınıfları kastediyorum, fakirler ve zenginler kutuplaşıyor gitgide. Bütçeye göre beslenme ve yaşama: daha çok parası olan daha iyi besleniyor, daha iyi teknoloji kullanıyor. Artık yardım etmek, iyilik yapmak bile gösteriş için.