Acaba 60-70lerde yaşamak nasıl olurdu? Teknolojinin gösteriş için kullanılmadığı yıllarda. Sokakların çocuklarla dolu olduğu, sabahtan akşama kadar oyun oynadığı. Komşuların samimi olduğu, yardımlaştığı yıllar. İnsanların mal varlığı yarışına girmediği, geçinip gittiği yıllar.
Şimdiye bir bakın, karanlığa doğru gidiyoruz.
God damn it! Zamanda yolculuk ne zaman mümkün olacak?)