İlk vahiy "oku" emri olduğu için, kendimi geliştirmek için, kendimi bulmak için, bizlerin hayata dair yakalayamadıklarımızı bulmak için, görüş açımın gelişmesi için, daha iyi anlayıp daha iyi anlatabilmek için, farklı olabilmek için kitap okuyan insan ile okumayan arasındaki fark illa ki belli olur.