Yasin demir

"Pencereyi açan benim. Etrafı dağıtan rüzgarı nasıl suçlayabilirim ki... " -Günlükler'den
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Oysa benim birkaç basit zevkim vardı; Yeni yerler görmek, kitap okumak, kahve içmek ve seni sevmek. "
Aşk olmasa; "Kalp ne işe yarar bu aciz bedenimde. " -Günlükler'den
Ve Aşk...
Hz Ali (ra) "Gözümün gördüğü her şeyde Fatıma'dan bir iz var. " Demesiydi...
"Özdemir Asaf'ın dediği gibi."
Ve seni karşıma çıkaran kaderin de , vardır bir bildiği...