Yine de,içgüdü bilgiyi aşan bir şeydir.Beynin mantıklı çıkarımları etkisiz kaldığında gerçeği algılamamızı sağlayan daha duyarlı yetilerimiz olduğunu söylediğimde bana inanın.
Hedonist gruplar olur.Güler,eğlenir,oynarlar,içlerinde bir tane gamlı insanın olması onların bütün huzurunu,keyfini kaçırır.Yani sen dilinle bir derdini,sıkıntını anlatmasan bile yaşadığın hüznünle o keyif müptelası insanların arasında barınamazsın,seni içlerinde barındırmak istemezler.