Bir zamanlar Masumduk hepimiz ,saftık,
sonra o önüne geçemediğimiz,karşı koyamadığımız büyüme,
büyüdükçe kötüleşme,
kötüleştikçe zalimleşme, iki yüzlülük, hainlik, kahpelik, bencillik .....
Hepsini öğrendik.
Birbirimizden öğrendik hemde,birbirimize yavaş yavaş büyüdükçe aşıladık bu özellikleri.
Burnumuzla dudaklarımızın arasında bulunan o "melek dokunuşu" izini yeni bir hayata, daha doğamadan önce bize konulduğundan itibaren kötüleşmeye başladık.
Toprak altına girmeden önce acaba kim işaret koyacak bize?Öteki dünyaya göçerken bu kirlilikten kim arındıracak bizi? Oraya giderken de melekler tarafından bir işaretimiz olacak mı?