Gece kadar karanlık,
Okyanus kadar derin yaralarım,
Ey bağrıma saplanmış hissizlik,
Yüreğimi kanatan hiçlik,
Ve Ey soysuz hayat;
Suskunluk bitirir mi acıyı !!!
Gayet beğendim. Ruh halimden midir bilmiyorum ama ruhuma dokundu diyebilirim. Özellikle Bana Merhamet et Ruhum şiiri beni aldı götürdü. Cibran ile tanıştığım ilk kitaptı. Okunmalı