Yusuf Zorlu

Yusuf Zorlu
@Yusufcann4
Kıvılcımı söndüremezsen, ateşi zapt edemezsin
Reklam
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan tanrının, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
İnsan olduğumda hayatta kalmamı sağlayan kendimi kollamam değil, yolda rastladığım bir adamla karısının sevgisidir; bana acımaları, beni sevmelidir. Öksüz kızlar da onlara acıyıp seven yabancı bir kadının yüreğindeki Sevgi sayesinde hayatta kaldı. Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor.
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim..
"İnsanda ne var öğren?" "İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım"
Reklam