Yöneten sınıflar olarak bizler bütün toprakların, bütün makinelerin, her şeyin sahibiydik.Yiyecek getirenler ise bizim kölelerimizdi.Ellerindeki bütün yiyeceklerini kendimize alır, aç kalmayıp çalışarak bize yiyecek getirmeye devam etsinler diye onlara da azıcık bir şeyler verirdik...