Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız; zaten çoktandır canlı olmayan babalardan dünyaya geliyoruz ve bundan da gittikçe daha çok hoşlanıyoruz. Bundan zevk alıyoruz. Yakında bir kolayını bulup doğrudan doğru ya fikir dölleri olarak dünyaya geleceğiz.
Dayanamıyorum artık theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. Unutmaya çalışıyorum, daha çok resim yaparak unutmaya çalışıyorum ama olmuyor, kulağımda ki çığlıklara karşı koyamıyorum. Kendime zarar vermekten çok korkuyorum.