Yusuf Nas

Yusuf Nas
@Yusufns
İnsan her zaman çevresindeki şeylerden şikayet eder ve kendine uzak şeyleri güzel ve ilginç bulur.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
Yusuf Nas
Oysa insan, asıl güzelliği kendi içinde bulmalıdır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·205 syf.·
2018 16. kitabı
Yıllarca anime olarak izlediğim, anime de güncele gelince mangadan takip ettiğim bir seriydi. Bitince kendimi boşlukta hissetmiştim. Uzun zaman geçmiş. Seriyi tekrar gözden geçirdim. İlk günkü heyecan hala yerinde. Benim gözlerimi yaşartabilen, içinde derin mesajlar verdiğini düşündüğüm komedi kadar duygusallığın had safhada olduğu bir seriydi. Serinin en nefret ettiğim karakteri Sakura'dır. Kötü karakterlerini bile bu karakterden daha çok seviyorumdur. Aslında hikayenin derinine indikçe kötü karakter diye bir şey olmadığını fark ediyor insan. En favorim, seriye adını veren aptal aynı zamanda zeki olan, pes etmeyen, dattebayo mottosuyla Naruto'dur. Gaara ise 2. sırada yer alıyor. Itachi ise 3 numarada yerini alır. İlişki konusunda başından beri Shikamaru ve Temari konusu iyi işlendi diye düşünüyorum.Hinata ile Naruto'yu çok görmek isterdim lakin mangakamız bu çifti az gösterdi. Naruto'yu Sakura peşinde koşturup durdu. En sonda bir film ile zorlama bir ilişki yaşattı. Sasuke karakterini de pek sevemedim. Bu seri hakkınca sayfalarca yazabilirim. Ben de duygusal ağırlığı çok olduğu için fazla uzatmayayım.
Naruto, Vol. 72: Uzumaki Naruto!!Masaşi Kişimoto · VIZ Media LLC · 201558 okunma
Yusuf Nas isimli okura yanıt verildi
Yusuf Nas
Münzevi Okur 😂😂
Puan vermedi·205 syf.·
2018 16. kitabı
Yıllarca anime olarak izlediğim, anime de güncele gelince mangadan takip ettiğim bir seriydi. Bitince kendimi boşlukta hissetmiştim. Uzun zaman geçmiş. Seriyi tekrar gözden geçirdim. İlk günkü heyecan hala yerinde. Benim gözlerimi yaşartabilen, içinde derin mesajlar verdiğini düşündüğüm komedi kadar duygusallığın had safhada olduğu bir seriydi. Serinin en nefret ettiğim karakteri Sakura'dır. Kötü karakterlerini bile bu karakterden daha çok seviyorumdur. Aslında hikayenin derinine indikçe kötü karakter diye bir şey olmadığını fark ediyor insan. En favorim, seriye adını veren aptal aynı zamanda zeki olan, pes etmeyen, dattebayo mottosuyla Naruto'dur. Gaara ise 2. sırada yer alıyor. Itachi ise 3 numarada yerini alır. İlişki konusunda başından beri Shikamaru ve Temari konusu iyi işlendi diye düşünüyorum.Hinata ile Naruto'yu çok görmek isterdim lakin mangakamız bu çifti az gösterdi. Naruto'yu Sakura peşinde koşturup durdu. En sonda bir film ile zorlama bir ilişki yaşattı. Sasuke karakterini de pek sevemedim. Bu seri hakkınca sayfalarca yazabilirim. Ben de duygusal ağırlığı çok olduğu için fazla uzatmayayım.
Naruto, Vol. 72: Uzumaki Naruto!!Masaşi Kişimoto · VIZ Media LLC · 201558 okunma
Yusuf Nas isimli okura yanıt verildi
Yusuf Nas
Türk yapımı parodisi de vardı 8dk'lık bir şey hoşuna giderse onu izlemeni tavsiye ederim 🤗 ben baya gülmüştüm.
Puan vermedi·205 syf.·
2018 16. kitabı
Yıllarca anime olarak izlediğim, anime de güncele gelince mangadan takip ettiğim bir seriydi. Bitince kendimi boşlukta hissetmiştim. Uzun zaman geçmiş. Seriyi tekrar gözden geçirdim. İlk günkü heyecan hala yerinde. Benim gözlerimi yaşartabilen, içinde derin mesajlar verdiğini düşündüğüm komedi kadar duygusallığın had safhada olduğu bir seriydi. Serinin en nefret ettiğim karakteri Sakura'dır. Kötü karakterlerini bile bu karakterden daha çok seviyorumdur. Aslında hikayenin derinine indikçe kötü karakter diye bir şey olmadığını fark ediyor insan. En favorim, seriye adını veren aptal aynı zamanda zeki olan, pes etmeyen, dattebayo mottosuyla Naruto'dur. Gaara ise 2. sırada yer alıyor. Itachi ise 3 numarada yerini alır. İlişki konusunda başından beri Shikamaru ve Temari konusu iyi işlendi diye düşünüyorum.Hinata ile Naruto'yu çok görmek isterdim lakin mangakamız bu çifti az gösterdi. Naruto'yu Sakura peşinde koşturup durdu. En sonda bir film ile zorlama bir ilişki yaşattı. Sasuke karakterini de pek sevemedim. Bu seri hakkınca sayfalarca yazabilirim. Ben de duygusal ağırlığı çok olduğu için fazla uzatmayayım.
Naruto, Vol. 72: Uzumaki Naruto!!Masaşi Kişimoto · VIZ Media LLC · 201558 okunma
Yusuf Nas
Söylediklerine harfiyen katılıyorum çocukluğumu süsleyen 2 sene önce baştan başlayıp bitirme fırsatım olmuştu. Muazzam bir yapıtti...