Onları biz öldürdük!
Cehalet ve bilimle şavaşmak yerine kendi kendimizle savaştık. Sesimizi ancak onlar gidince çıkardık. Şimdi onları anmak hatırlamak mı istiyorsun? Onlar çok mutlular ve yukarda, ilerde başımıza gelecek daha kötü şeyler için bizlere acıyorlar…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben sana bakarım
Herkesten iyi bakarım
Kimseye bakmam sana bakarım
Sana böyle bir ben bakarım
Ben böyle bir sana bakarım
Ben sana bakarım
Sen önümüze bak düşmeyelim :) :)
Ne kadar acz içindeyiz
Insanı tepe taklak etmeye yetecek sözlerimiz var
Halbuki ne kadar da sevgi doluyuz
Taparcasına
kin içindeyiz
Birini boğarcasına
Bir o kadar da zavallılayız
Leş gibiyiz