Insanoglu kendisini ve hayati anlayacak kadar çaba sarf edip, aç gözlülüge savas agmis olsaydi eger suan yeryüzünün her yerinde sevgi, muhabbet, ask, baris, bolluk ve bereket tohumlari yeserir ve bir cennet yaratilabilirdi.
Şu anda kimbilir napıyorsun sen... Belki uykudasın, belki gezmede. Yahut da temiz, duru bir banyodasın..
Başın, dişin ağrımasın,için bir garip burkulmasın da nerede olursan ol...
Yeter ki yaşa!.."
- Dünyaya neden pis diyorsun?
- Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak...Pis...Leş gibi...