Zara

Zara
@Yvzehra
"Sen yorgunluk diyarında, rahatlık arıyorsun."
Ay'ı bilmem ama tutulmak güzel şey Umuda, sevgiye, en nihayetinde Allah'a .." Mehmet Yıldız
Reklam
Şöyle olmuş: Ben sen demişim, sense sen. Cahit Zarifoğlu
Şiir
"Ayağına batan dikenler Gül'ün habercisidir" der, Mevlânâ celaleddin Rûmi Hz. Aydınlığa varmak için karanlıktanda geçmek gerekiyor. Yaşadığımız şeyler bize ileride ışık olur, yön verir hayatımıza. Buna kimisi tecrübe der, kimisi farkındalık. Benim kanaatimce, yaşadığı şeyleri görüp anlamdırırsa insan, insan olur. Ayağına takılan taşlar, yoluna çiken dikenler, canını sıkan tüm hadiseler olgunlaştırır aslında insanı. Bu dikenleri, güle ulaşmak için bir basamak olarak görmek lazım. Ancak o zaman kazanını oluruz bu yarışın...
Normalleşmeliyiz diyorlar. Böyle bir acıdan sonraki normalim nasıl olur düşünüyorumm.. Yeni normalimle tanışıyorum.. Belki de, ilk kez bir günde bu kadar yaş alıyorum. Ağırlaşıyorummm..
Kalp bir anlık hata yapar , akıl senelerce cezasını çeker..