“ İradesi zayıf olanlara ve başkasının özsuyunu emenlere gereklidir yalan… birini avutur,destek olur ; diğerini de gizler yalan… Kendi kendisinin efendisi olan,bağımsız, aç gözlülük etmeyen insana neden gereksin yalan ? Yalan,kölelerle efendilerin dinidir… Gerçek ise özgür insanın Tanrısı ! “
“ Hepimiz insanız ! Kendini başkası gibi göstermeye çalışsa da yaşamda yalpalasa da insan olarak doğan insan olarak ölür ! İnsanlara bakıyorum da hepsi daha akıllı,daha ilginç görünme çabasında … herkesten aşağı yaşasalar da , her şeyin en iyisini istiyorlar…İnatçılar ! “
“ Çalışmak ha ? İş bana keyif verseydi olurdu , çalışırdım belki… Evet! Belki ! Emek keyif veriyorsa yaşam da güzeldir ! Ama emek zorunluluk olmuşsa yaşam da esarete döner ! “
“ Canım sıkılıyor… Neden bazen böyle sıkıntı basıyor beni ? Güzelce yaşayıp gidersin , her şey yolundadır ! Ama birden , basbayağı buz keser gibi sıkıntı kaplar içini… “