📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Kötü,çirkin,yaşlı bir kral.Tepeden tırnağa kürklere bürünmüş.Bana hâlâ oyunumun parasını borçlu ve bu gece beni az kalsın astırıyordu,bu da hiç işime gelmezdi.Yetenekli insanlara karşı cimri davranıyor.Aslında,aydınlara karşı,geniş bir bakış açısına sahip değil ve barbarca acımasızlıklar yapıyor.Halkın üstüne parasını almak için konmuş bir sünger.Kralın tasarrufu diğer organlarının zayıflığından dolayı şişen bir apseye benziyor.Bu yüzden şikayetler ona mırıldanma gibi geliyor.Bu yumuşak görünüşlü sofu kralın yönetiminde darağaçaları asılanlarla çatırdıyor,cellat kütükleri kanla çürüyor,hapishaneler şiş göbekler gibi çatlıyor.Bu kral bir eliyle alıyor,diğer eliyle asıyor.Madam Dolaylı Vergi ile Mösyö Darağacının Avukatı.Soylular itibarlarını kaybetti,aşağı tabaka hiç durmadan yeni baskılar altına eziliyor… “
“ Bu yüzden,sağırlığını herkesten gizlemek için büyük özen gösteriyor ve bunu genellikle kendi yalanına kendi inanacak ölçüde başarıyordu,zaten bu durum sanıldığından daha kolaydı.Tüm kamburlar başları yukarıda yürür,tüm kekemeler nutuklar çeker,tüm sağırlar alçak sesle konuşur,