Zahide

Zahide
@Zahide___
Yokluğunu anlasam da kabullenmek o kadar da kolay olmuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Durmuş bir kalbe kimse hayat veremez.
İnsanoğlu gerçek aşkın ne olduğunu ancak kaybedince anlıyor.
Anılarımız biçimden biçime girer.Kimisi eğilir,kimisi bükülür,kimisi de zamanla buruşup ölür.Ama en kötüleri bizi asla bırakmaz.