Eğer ki küçük bir maceraya atılıp "şimdiki ben" den çıkmak isterseniz Irvin D. Yalom 'un muhteşem eserini okuyun derim. Ama ağır,ağır, sindire sindire.. yavaş yavaş. Belki her sayfasını iki kez okuyarak. Sonuna doğru her yaklaştığımda daha da yavaşlatıyorum.. şunu söyleyeyim, henüz son sayfalardayım ama 10 gün önceki ben değilim. Bilin istedim.