Evet, olmuş bitmiş, geri döndürülemez durumlar da vardır geçmişimizde. ama onların sonunu bile Tevbe ve dua ile yeniden yazabilecek imkanını Rabbimiz bize ve bahşetmiştir.
Yol belli, hedef kesin ise savrulma anlarında yapılacak şey de bellidir: yola geri dönmek,yani tevbe etmek. Herhangi bir yolculukta mesele düşüp kalkmak değil, yolu bütünüyle kaybetmemektir.
Çünkü istiyoruz ki yapacağımız işler her şeyi düzeltsin dünyayı kurtaralım.. Bir de bakıyoruz ki tüm yanlışları düzeltme telaşına düşerken kendi yapabileceğimiz doğruları ihmal etmişiz. Başkalarını İkmal edelim derken kendimizi imal edememişiz.