Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bi vê kawikiya xwe yî bêsiûd;
Li ber lingên we gunehê xwe dibêjim;
Ji lewra ji we hezdikim.
Ne caîze boy navê min, ne ji bo emrê min…
Pêwiste biaqilbim hêj bêhtir..!
"Ne kadar güzeldir sessizlikte susmak,
Daha da hoştur beraberce gülmek-Cennetin ipeksi giysisi altında Yaslanmak kayın ağaçlarına ve yosuna Dişlerimizin beyazlığı gösteriyor kahkahamızı,
Dostluğumuzun ne kadar yüksek sesli olduğunu.
Eğer iyi şeyler yaptıysam, sessiz kalalım, Eğer kötü şeyler yaptıysam, gülüp geçelim
Ve yeniden biraz kötü davranmak için, Daha kötü yapalım, daha kötü gülelim,
Ta ki mezara girene dek.
Peki ya dostlar! Siz ne diyorsunuz?
Öyle olsun mu?
Amin! Bir daha buluşana dek!"