Osman Paşanın yaşadıklarından yola çıkarak bize gerçek askerliğin nasıl bir şey olduğunu ayrıntılı bir şekilde anlatmış. Bir dönem Güneydoğuda devletin zayıflığını güzel bir şekilde ortaya koymuş. Sürükleyici bir kitap fakat sonunu oldukça zayıf buldum. Kitabın sonunu aceleyle bitirdiği hissi uyandırdı bende.