Kitabı çok beğendim.. olaylar sizi çok merakta bırakmadan süregeliyor. Bir roman gibi görünüyor sadece ama kişisel gelişim kitabı gibi içinden kendinize dair çok şey bulabileceğiniz bazende sizi yönlendirebilecek yol gösterecek kısımlar var. Yazarın okuduğum ilk kitabı altını çizdiğim çok cümle var. Kitabı asıl benim için özel yaparsa canım arkadaşlarımla birlikte değerlendirmesini yapmış olmamız. ♡
Kitap kapağını bile konuştuk :) okumadan önce anlamsız geliyor ,kitap bittikten sonra içerik özeti gibi bir kapak seçimi yapıldığını görüyorsunuz :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mükemmeeeel ben bu kitabı niye bu kadar geç okudum diyorum çocuk kitabı olmasına rağmen heyecanla okudum .. aklıma orta okulda Türkçe hocamın bizi yeşil vadiye götürdüğü hayallerimiz geldi .. bir öğretmenle başlayabilir her şey ama bir kitapla da kalemine sağlık Mert Arık :) ayrıca çizimler harika Mert Arık