Villet Akil Hastanesinin duvarları dışında olan biri olarak; BEN GERCEKTEN OZGUR MÜYÜM KI? dedim kendime...
"NORMAL OLAN" nedir ? Beni temsil edebilir mi ki ?
Yoksa deliriyor muyum ?? UMARIM....
Sunulan kurgunun temelinde gerçekler var biliyorsun , bir de kanitlayamayacagin ama gerçekte var olduğunu bildiğin bilgiler de var bunu da biliyosun , ustune olasi bir senaryo geliyor... inkar edemiyorsun . Mantığın reddedemiyor ve okurken iliklerine kadar korkuyorsun... cinlerden felan değil ama gerçekleşme olasılığından ve buna tanık olmaktan korkuyorsun !!! Dünyanın her gun daha kötüye gittiğini görüyorsun , bazı şeylerin artik çokta uzak olmadığını, yaklaştığını... hissediyorsun.
Tabi ki bu sadece bir kitap , bir hayal ürünü... basit diyaloglar , sacma betimlemeler de mevcut. Geriye kalan herşey seni çekiyor...
Kalemine sağlık ALI ÇİĞDEM
Son sayfalara gelince tam olay çözülecek diye beklerken... çok pis bir ters köşe! Bu yüzden kurgu denildi mi her daim Wulf Dorn !
instagram : @wulfdornturkey