öykü.

öykü.
@Zecka
𝑫𝒐𝒏𝒆𝒄 𝒍𝒖𝒙 𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓𝒖𝒎 𝒆𝒗𝒂𝒏𝒆𝒔𝒄𝒊𝒕.
"Sadece emellerimizi değil duygularımızı da yazmamız gerektiği öğretilir bize çünkü bizim de duygularımız olduğu bilinmeli. Vicdan azabı. Pişmanlık. Taşınamayacak kadar büyük bir hüzün. Çünkü bu duyguları hissetmeseydik, ne tür canavarlara dönüşürdük?"
-S.T. Cruie'nin devşirme günlüğü·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Herkesin suçlu olduğu bir şey vardır ve hayat bunun etrafında kaç katman sarmış olursa olsun, herkes çocukluk masumiyetinin anısını içinde taşımaya devam eder. İnsanlık masumdur; insanlık suçludur ve bu iki ifade de şüphesiz doğrudur."
-S.T. Cruie'nin devşirme günlüğü·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsan çok yorgun olmaz, tükenmiş olur."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı
"Hiç yaşanmamış gibi hissediyorum," dedi üzgün üzgün. "Yıllardır riske attığım hiçbir şey yok. Ne olduğum, ne yapmak istediğim hakkında hiçbir fikrim yok."
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
"Kendi sesinizi bulmaya uğraşmalısınız çocuklar ve harekete geçmek için ne kadar beklerseniz onu bulma şansınız o kadar azalır. Thoreau der ki, 'Çoğu insan hayatını sessiz bir çaresizlik içinde yaşar.' Bunu kabullenmek niye? Risk alıp yeni yerlerde gezinin."
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı