Yazara ait bir kitabı ilk kez okudum. Uzun öykü tarzında yazılmış otobiyografi denilebilir. Okul sıralarından başlayarak ülkesinde ve çevresindeki değişimleri anlatıyor. Öykünün kahramanı hem kendisi hem de bir arkadaşı, aslında ikisinin de hayatlarının belli bir kesimine tanıklık etmiş oluyorsunuz. Hayata dair güzel tespitler barındıran, akıcı bir anlatıma sahip bir kitap. Keyifli okumalar.