Kharoon

Kharoon
Ey zorunlu varlık! Ey sebeplerin sebebi! Tanrım, benim insan!
"...Ne zaman öğreneceksiniz bilmiyorum ki Evlerin yalnız eşyalardan yapılmadığını."
Kharoon
#94739691
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unuttum derken hatırlananlar gibiyim; eksik, yalnız, yaralı ve haksız.
Kharoon
🍂
İnsanları yaraları da birleştiremezse daha ne birleştirir, değil mi? Öyle bir uzaklaşma ki kendimizden, öyle bir yabancılaşma, uykularımız bile bizi iyileştirmiyor artık.
Kharoon
Cahit Sıtkı'nın şu dizeleri aklıma düşüyor: "Çokta takılmıyorum artık bu uyku konusuna, Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana.."