Ve kitabımızın son serisi bitti okurken gerçekten bir ara hiç bitmeyecek sandım başıma ağrılar girdi yer yer ama bitmesi için okumaya devam ettim akıcı noktaları da var mıydı illaki meraklandırıp okuttuğu noktalarda vardı. Ama cidden övüldüğü kadar asla ama asla değil verdiğim parayı da hak etmedi. Böyle olduğunu bilseydim Serinin asla tamamını almazdım. Kitap bitince ee yani ne oldu şimdi oldum. Sadece ama sadece ilk kitabı hariç full savaş senaryosu okuyorsunuz ve bu gerçekten bir noktadan sonra çok ama çok fazla bıktırıyor. Rin karakteri asla gelişim göstermedi ve havada kalan çok fazla şey var.sürekli savaş sahnesi okumayı seviyorsanız alıp okuyun ama ben kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yanan TanrıR. F. Kuang