Her bir zerremle iliklerime kadar hissettiğim bir sızı var içimde. Aşkça neden yaşayamaz bu insanlar? Ben de dahil, neden bu kadar kirliyiz? Kim, ne zaman bizi bu kirli dünyanın pisliğine bulaştırdı? İlk önce kim öğrendi kin tutmayı, hırsı, üç kağıt yapmayı, insan kandırmayı, acı vermeyi, kıskanmayı, paylaşmamayı? Kim, kime, neden öğretti iyiliğin olmadığı her bir tanımı?
Tomris'çe
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tolstoy diyor ki, "sadece derin sevgisi olanlar, derin acıları hissedebilirler." Dostoyevski de ilave ediyor ve diyor ki, " büyük bir akıla ve yüreğe sahip olanlar için acı çekme kaçınılmazdır."