Zulmün savaşı ne kolaydır; taş taş üstüne bırakmaz.
Adaletin savaşı ne zordur ; her taşı olması gerektiği yere hakkıyla teslim eder.
Savaş , zulümleri kaldırmak için olunca barış asaletle parlar.
Savaş , zulmü hükümran kılmak için olunca barış onursuz olur.
Bir yerlerde zulüm bitiyor diye sevinmeyelim mi? Tüm çocuklar için sevinelim ve dua edelim " Hırsına kapılan, zalimin zulmünü taklit edip intikam uğruna başka kadın ve çocukların kâbusu olan orduyla başımız önümüze eğilmesin. Haklıyken haksızlar kervanına adımız yazılmasın. Adalet galibiyetinin, huzur ve barışın sağlanmasının yolu kolaylaştırılsın. Canları yanan, canları yiten yok yere fillerin tepindiği çimlerde ezilen herkesin kalbi ferahlasın. Amin "