“Yaşanmaya değer ne varsa yeryüzünde senden geliyor.
Senden geliyor sevinçler, hazlar.
Özlemlerin tadı, aşkın ölmezliği, güzelliğin anlamı senden geliyor.”
“Sesim taş duvarlarda yankılanıyor. Ne gelen var, ne giden.
En gerçek yalnızlığın ortasındayım.Buradan çıkıp gitsem, karışsam o duygusuz sürünün içine. Yollarda onu arasam
Baktığım yüzlerde onu görsem…”
“Bir zaman ölümü düşünmüştüm. Onsuz yaşayamayacağımı sanıyordum.
Bütün inançlarım umutlarım bir bir terketmişti beni .
Milyonlarca kalbin çarptığı bir şehirde yapayalnızdım.”