Seni tanımadan önce yalnız sevenin hazzıyla doluydu yüreğim, gururluydum, çünkü; seven bendim. Yalnız benim hakkımdı sevdiğimi yüceleştirmek, onu erişilemez yapmak,
ölümsüz kılmak benim hakkımdı.
Sevildiğimi, hele senin tarafından sevildiğimi anladığım anda gururum yok oldu. Aşkın büyüklüğü karşısında eridiğimi hissettim.
“Gittin mi? Ben şimdi yalnız mıyım?
Duvarlar üzerime yıkılıyor, yüzümde parçalanıyor aynalar, resim çerçeveleri.
Tarifi mümkün olmayan bir boşluk içindeyim. Gözlerim kapıda,belki yine gelirsin diyorum. Uzaktan ayak seleri geliyor.
Sen değilsin gelen biliyorum, ama yine de bir ümit var içimde vazgeçemediğim.”