Kemik kırığı mı daha acı verir,onur kırığı mı? Her şey yalan burda, her şey yapmacık.
Yanlış çağda yaşamanın steresi içindeyim.
Ne diyordu şair:
İnsan insanı ya tamamlayamadı
Ya da tam anlayamadı.
Böyle bir çağın insanı olmak imtihan olarak hepimize yeter.
Seni seviyorum bunu unutma,
sevmek kavuşmaya yetmiyor ,
bunu da unutma.
Sen sadece sen değilsin ,
Bensin ,benimsin,bendesin .
Ve insan kendisini bulacağı bir yere varmalı.
Bakabiliyorsan gör, görebiliyorsan fark et.
Yüreğim gene parça parça oldu!
Hoşçakal.🥀🥀🥀