Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"...Sanki fırça benim elimde değilmiş gibi karşısına geçip bakınca yaptıklarıma ben de inanamıyorum. Benim resimlerimi artık karanlık değil. Aydınlandım ben. Acının değil, yaşamanın, mutlulugun, huzurun tiryakisi olmaya çalışıyorum."
" Biz geçmişte öğrendiğimiz kalıplarla yaşar gideriz. Hayat iyi şeyler getiriyorsa bizim olur, gelenleri beğenmezsek de kader der geçeriz.. Ne geriyi düşünürüz, ne de ileriyi..."
"Kötü değil ama insanlar gariptir, bazen iyilik yetmez insana. Sırf çok iyi olduğu için kaybeden çok insan tanıyorum. Haklı olmak, iyi olmak, her zaman beraberinde kazanmayı getirmez. Bu dünyada artık haksız da olsa kötü de olsa güçlü olan kazanıyor. Bu gücü de insana kendine duyduğu güven getiriyor. Aşk ilişkilerinde de bile bu böyle oluyor."