Kadınlar o korumanın kaldırılmasıyla birlikte erkeklerle aynı uğraş ve faaliyetlere maruz bırakılıp asker, denizci, motorlu taşıt sürücüsü ve liman işçisi yapılınca erkeklerden çok daha genç yaşta, çok daha çabuk ölmeyecekler mi ve böylece, nasıl şimdi " uçak gördüm " deniyorsa, ilerde de " Bugün bir kadın gördüm " denilmeyecek mi? Kadınlık korunan bir zanaat olmaktan çıkınca her şey olabilir...