Gününün büyük bir bölümünü, değiştirmek için gücünün olmadığı geçmişteki olaylara üzülerek veya gelecekte belki de hiç olmayacak şeylere kaygılanarak geçirme.
Hata yapmanın eleştirilecek bir tarafı yok.
Hatalar yaşamın bir parçasıdır ve gelişme için gereklidir. Bu şöyle söylemeye benziyor "Mutluluk doğru kararlarla, doğru kararlar deneyimle ve deneyim yanlış kararlarla gelir."
Ancak aynı hataları tekrar tekrar her gün yinelemenin kabul edilebilir bir tarafı yok.
Bu tam da insanları hayvanlardan ayıran bir nitelik olan kendinden haberdar olma yetisinden tamamen yoksunluğun göstergesidir.
Yaşamına zenginlik katacak olan, senin kitaplardan çıkaracakların değil kitapların sonunda yaşamını değiştirecek biçimde sen de ortaya çıkaracaklarıdır.