Zekk07

Zekk07
@Zekk07
Fai la tua vita ! La tua vita
Sağlık teknikeri
Üniversite
Çanakkale
1 Mayıs
3 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
"Kışın en güzel tarafı ne biliyor musun?" dedi."Mandalina yiyebilmek."
Reklam
"Bir sigara ver." "Dün bıraktım." "İyi bok yedin."
1000Kitap
Uyudum,uyandım,uyudum,uyandım,uyudum, uyandım.Acınası bir hayat.
1000Kitap
Reklam