Uuu... Kocaman bir çikolata fabrikası mı? Bayılırım! "Keşke kocaman bir çikolata fabrikasına gidebilseydik" diyeceğiniz harika bir kitap. Okurken eğlenecek, güleceksiniz ve kimi yerde de kendi hayatınıza pay çıkaracağınız dersler edineceksiniz.
Bir vampir hikayesinin, komedi tarzı bir mizah ile anlatıldığı harika bir kitap. Okurken büyük bir keyif aldım. Kitabın kapağını kapattığımda ise büyük bir hüzne girdim. Keşke bir başka serileri de olsaydı. Seriden kastım, 1-2-3 şeklindeki seri. Hikaye biraz daha uzatılsaydı, biraz daha kurgu yapılıp hikaye devam ettirilseydi, okurların daha çok yüzü gülecekti. En azından kitabı bitirdiğimizde keşke bu kadar çabuk bitmeseydi demezdik :)
KankoliklerChristopher Moore · Artemis Yayınları · 200926 okunma
Distopik olması ile birlikte savaşın ve kurtuluşun harika anlatıldığı bir kitap. Güzel bir kurgu ve karakterlerle ele alınmış. Okurken keyif aldım. Okumayanlara tavsiye ederim.