Zeliha ÇELİK

Zeliha ÇELİK
@Zeliha_celik
“Ölü insanlar”..dedi , “Bir kötü insana baktığın zaman pislikten başka bir şey görmezsin. Onlar öteki insanlara baktığı zaman kötüden başka bir şey görmezler. Ağaca baktıkları zaman kereste ve çıkardan başka bir şey görmezler; hiçbir zaman güzellik görmezler. İşte onlar ölü insanlardır. “
Reklam
“Bir zamanlar nerede olduğunu bilmezsen, nereye gideceğini de bilemezsin.”
“Öğren yaşamdaki ölümün günle birlikte olduğunu, birinin diğeri olmadan olamayacağını.”
“Her insan ölümden korkardı ama sevdiğinin ölümünü izlemek zorunda kalmak, korkunun çok daha ötesinde bir acıydı.”

Zeliha ÇELİK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2026 14:58
·
2026 11. kitabı
Serkan Karaismailoğlu
8.6/10 · 2.815 okunma