mem

mem
@Zendemard
Tu ji bo çi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belê, ew jî çar dengan hêz dike: dengê dil, jin, mûsîk li avê. Lê ka dengê dil? Ew li ku ye?
Li qeraxa deryayê digere. Ji dûr, ji nik keştîyan dengin tên û ronahî diçûrisin. Stêrk di govendê de ne.