zenoss

zenoss
@Zenep__
9/10
·216 syf.··
2025 1. kitabı
Mangayı yaklaşık 1,2 haftada bitirdim. Okadar sürükleyiciydi ki gerçekten sürekli okumak istedim. Manga boyunca sanki ligth kazünacakmış gibi bir düşünceyi öne sürüyorlar, sonrasında ters köşe köşe oluyor, neredeyse tüm kitap ters köşe, kitap çok keyifliydi. Fakat ligth ın ölümü manga tarzına hiç uyumlu değildi, animedeki sonla mangadaki son farkı, hatta alternatif son bile yapmışlar, 3 sonu izledim ve en mantıklısı ve en güzeli animadeki sondu. Eğer death note a başlamak istiyorsanız animesini izlemenizi tavsiye ederim
Ölüm Defteri 12Tsugumi Ooba · Akılçelen Kitaplar · 20121,877 okunma
Reklam
Puan vermedi
Kitabi okudum, açık konuşmak istiyorum güzel bir kitap değil, klişe olaylar klişe kişiler, kitabı zar zor bitirdim, tam bir ergen kitabı sadece aşk var içinde çok saçma geldi bana, genç romantik sevmiyorsaniz kitabı okumayın
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,464 okunma
Puan vermedi
Güzel bir hikayesi var sadece biraz yavaş ilerliyor bir olay yaşandığında biraz zor ilerliyormuş gibi geldi bana, ama yinede hikayesi çok güzeldi yazarını da ayrı seviyorum, eğer sabirli biriyseniz okuyabilirsiniz
1000Kitap
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,678 okunma
Gayet iyidi
Puan vermedi·208 syf.··
2025 2. kitabı
Kitap büya iyidi eğer okuyum okumamada kararsız kaldıysanız gerçekten sarıyor, ligth ve misayı çok seviyorum, çoğu kişi ligth ı sevmiyor, gençekten güzel bir manga
1000Kitap
Death Note 4: LoveTsugumi Ooba · ‎Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc · 20063,652 okunma