Mangayı yaklaşık 1,2 haftada bitirdim. Okadar sürükleyiciydi ki gerçekten sürekli okumak istedim. Manga boyunca sanki ligth kazünacakmış gibi bir düşünceyi öne sürüyorlar, sonrasında ters köşe köşe oluyor, neredeyse tüm kitap ters köşe, kitap çok keyifliydi. Fakat ligth ın ölümü manga tarzına hiç uyumlu değildi, animedeki sonla mangadaki son farkı, hatta alternatif son bile yapmışlar, 3 sonu izledim ve en mantıklısı ve en güzeli animadeki sondu. Eğer death note a başlamak istiyorsanız animesini izlemenizi tavsiye ederim