zenoss

zenoss
@Zenep__

zenoss

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2025 4. kitabı
Tsugumi Ooba
8.7/10 · 2.069 okunma
Reklam
9/10
·216 syf.··
2025 1. kitabı
Mangayı yaklaşık 1,2 haftada bitirdim. Okadar sürükleyiciydi ki gerçekten sürekli okumak istedim. Manga boyunca sanki ligth kazünacakmış gibi bir düşünceyi öne sürüyorlar, sonrasında ters köşe köşe oluyor, neredeyse tüm kitap ters köşe, kitap çok keyifliydi. Fakat ligth ın ölümü manga tarzına hiç uyumlu değildi, animedeki sonla mangadaki son farkı, hatta alternatif son bile yapmışlar, 3 sonu izledim ve en mantıklısı ve en güzeli animadeki sondu. Eğer death note a başlamak istiyorsanız animesini izlemenizi tavsiye ederim
Ölüm Defteri 12Tsugumi Ooba · Akılçelen Kitaplar · 20121,877 okunma
Puan vermedi
Kitabi okudum, açık konuşmak istiyorum güzel bir kitap değil, klişe olaylar klişe kişiler, kitabı zar zor bitirdim, tam bir ergen kitabı sadece aşk var içinde çok saçma geldi bana, genç romantik sevmiyorsaniz kitabı okumayın
Buzdan KıvılcımAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20241,464 okunma