Güzel bir hikayesi var sadece biraz yavaş ilerliyor bir olay yaşandığında biraz zor ilerliyormuş gibi geldi bana, ama yinede hikayesi çok güzeldi yazarını da ayrı seviyorum, eğer sabirli biriyseniz okuyabilirsiniz
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap büya iyidi eğer okuyum okumamada kararsız kaldıysanız gerçekten sarıyor, ligth ve misayı çok seviyorum, çoğu kişi ligth ı sevmiyor, gençekten güzel bir manga