“Aynı saatte gelmen daha iyi olur,” dedi tilki. “Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Mutluluğum her dakika artar. Saat dörtte artık sevinçten ve meraktan deli gibi olurum. Ne kadar mutlu olduğumu görmüş olursun. Ama herhangi bir zamanda gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez.”
Benim kalbim temiz. Yarıp baktın mı içine! Dikkat et bir çocuk, kalbinin üstüne "Lütfen beni yıka! " yazabilir.
80 milyon bizi izliyor. Bu da bir şey mi, daha tesirlisini söyleyelim. Hazreti Allah herşeyi görüyor.