"Fâniyim, fâni olanı istemem. Âcizim, âciz olanı istemem. Ruhumu Rahman'a teslim eyledim, gayr istemem. İsterim, fakat bir yâr-ı bâki isterim. Zerreyim, fakat bir şems-i sermed isterim. Hiç ender hiçim, fakat bu mevcudatı umumen isterim." Bediüzzaman Said Nursî
Her haziran ayında aklıma Turgut Uyar’ın çok beğendiğim bir şiirinde dedikleri geliyor,
“Ne kadar hüzün geçmişse dünyadan,ne kadar acı geçmişse yaşayacağız…
ve bizim bir haziranımız bir yıl kadar yetecektir dünyaya.”