Zeriba

Zeriba
@Zeribaa
Sen;aklım ve kalbim arasında kalan,en güzel çaresizliğimsin... Bitmeyen KARTAL aşkı...
Öyle eksildik ki yaşarken,bize dokunan her şeyi eksiltiyoruz.Yalnızlığımızla çoğalıp,kalabalıklığımızla eksiliyoruz. Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığımız Ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz. Cahit Sıtkı Tarancı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karartma gök mavi sevinçlerini,hüzün düşürme kirpiklerine,mavi ile beyazın buluşması gibi olsun vuslatımız,sonra birşeyler söyle bana;umut koksun,imkansız mı?
Dokunmadığın birini özlüyorsan, Kalbine dokunmuştur çoktan...

Zeriba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·183 syf.·
Beğendi
·
2020 5. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,7bin okunma
Senin gözünden bir damla yaş aksa ben çöle dönerim be sevdiğim... Bahadır Yenişehirlioğlu