Zerrin Demirkaya

Zerrin Demirkaya
@Zerrin_dky
Karadeniz teknik üniversitesi
Erzurum
2003
19 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
"...biri benliğimi benden koparmış gibi hissediyorum. Denizin dibindeymişim de asıl kimliğim, bir zamanlar olduğum kişi o çok uzakta kalan yüzeydeymiş ve bir daha asla o yüzeye çıkamayacakmışım gibi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimizi ne çok yıpratıyoruz yaa hayatı ne çok zorlaştırıyoruz düşüncelerimizle,duygularımızı o kadar bastırıyoruz ki insanız neticesinde her duygu yaşanmalı yoksa ne anlamı var ki insan olmanın üzülebilirsin ağlaya bilirsin kırlabilirsin bunlar çok normal olması gerken şeyler güçlü gözükmek zorunda değilsin bazen kendimiz o kadar suçluyoruz her anlamda kendimize o kadar yükleniyoruz ki dış etkenlerden gelen şeyleri o kadar umursuyoruz ki hayatımızı kendi ellerimizle mahvediyoruz bırakalım bunları hayatta o kadar güzel şeyler var ki gerçek anlamda hangimiz doğayı bütünüyle hissedebiliyoruz güneşi rüzgarı yağmuru allahın yarattığı muazzam sanatını hangimiz farkedebiliyoruz yaşamak bu değil yaşamak kendini harap etmek değil çok kötü şeyler yaşamış olabiliriz ama onun kötü olup olmaması tamamen senin bakış açına bağlı herşey birşey öğretir sana başarısızlıkların eksiklerin hepsi seni değiştiren geliştiren seni sen yapan şeyler herşey olumlu sonuçlanmak zorunda değil her adım seni bir yere çıkarmak zorunda değil önemli olan o yolda yaşadıkların sana sen bile fark etmeden sana kattıkları demem o ki hayat akıp gidiyor yaşamak lazım gerçek anlamda yaşamak lazımmm…..🌿
Düşünce

Zerrin Demirkaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
20 saatte okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2025 18:51
·
2025 1. kitabı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,6bin okunma
Özgür mü diyorsun kendine? Sana hükmeden düşünceni duymak isterim…
Ruhum artık yürümek istemiyor yıpranmış tabanlar üzerinde…