Aramızdaki bu aşk, çoğu zaman bizi kırıp dökse, ağlatsa, bağırtsa, bazen kıskançlıktan delirtsede çoğaldıkça daha fazla sarmalamış bizi birbirimize bağlayıp tutkumuzu alazlamıştı. Aşk koca bir ateşken, biz ateşi özleyen pervane gibiydik. Ateşi özleyip etrafında dönmek varken, yanmaktan korkmak olurmuydu? Döne döne yanmayı seçmiştik...